Stránka 2 z 4

Re: Klára Doležalová

Napsal: stř 28. lis 2018 11:45:34
od marekg


Rok 2018 - za stolem :roll:
Rok 2035 - pořád za stejným stolem, jako v roce 2018 :twisted:

Re: Klára Doležalová

Napsal: stř 28. lis 2018 13:58:52
od Bič Boží
marekg píše:


Rok 2018 - za stolem :roll:
Rok 2035 - pořád za stejným stolem, jako v roce 2018 :twisted:


Co se ti nelíbí na stolech? :twisted: S tou tendencí jakou ty TV mají, nebudou za chvíli potřeba moderátoři, na obrazovce se objeví jen velký stůl, protože to je to hlavní, a ze "záhrobí" bude nějaký hlas předříkávat zprávy....víš kolik se ušetří? ;) :-D

Re: Klára Doležalová

Napsal: čtv 20. pro 2018 11:16:30
od Bič Boží

Re: Klára Doležalová

Napsal: úte 21. led 2020 9:32:03
od Bič Boží

Re: Klára Doležalová

Napsal: ned 24. kvě 2020 6:43:49
od Bič Boží

Re: Klára Doležalová

Napsal: ned 21. čer 2020 12:14:05
od Bič Boží

Re: Klára Doležalová

Napsal: pon 03. srp 2020 16:56:28
od Bič Boží

Re: Klára Doležalová

Napsal: pon 03. srp 2020 22:45:58
od marekg
Bič Boží píše:Klára na vlně serióznosti :o
Obrázek Obrázek Obrázek
https://www.uloz.to/!KVrakKghsrBF/klara ... -170720-ts


Na vlně 0.37% serióznosti :lol: Ale jo, hlavně že jsou světoví s tím kolotočářským designem studia a znělkou nahrátou orchestrem :roll:

Re: Klára Doležalová

Napsal: pon 03. srp 2020 23:29:02
od beaver
Tak jako zahraniční banky nechaly dělat český management z lidí dojné krávy poplatky, které by si u sebe ne že nedovolili, je by ani nenapadly, tak úplně stejně nechala CNN ze své značky v Česku udělat produkt, kde prázdný pseudolíbivý obal má přitáhnout diváky ... Vrcholem všeho je Bouček, polovina zpravodajství tvrdý bulvár a senzacechtivé zprávy, čili přesně to, proti čemu se CNN svým zaměřením při vzniku vymezovala a dodnes má naprosto jiné zpravodajství, než co nám podsouvá Prima.

Re: Klára Doležalová

Napsal: úte 04. srp 2020 0:33:25
od marekg
beaver píše:Tak jako zahraniční banky nechaly dělat český management z lidí dojné krávy poplatky, které by si u sebe ne že nedovolili, je by ani nenapadly, tak úplně stejně nechala CNN ze své značky v Česku udělat produkt, kde prázdný pseudolíbivý obal má přitáhnout diváky ... Vrcholem všeho je Bouček, polovina zpravodajství tvrdý bulvár a senzacechtivé zprávy, čili přesně to, proti čemu se CNN svým zaměřením při vzniku vymezovala a dodnes má naprosto jiné zpravodajství, než co nám podsouvá Prima.


Tady je dobrej článek k tématu: https://www.lupa.cz/clanky/ceska-cnn-po ... t-je-mala/
Není se čemu divit, že mají sledovanost tak mizernou, když jsou schopni zařadit do "HLAVNÍCH ZPRÁV" téma, který je zobrazený ve screenshotu pod nadpisem článku. Jsem zvědavej, jak velkou trpělivost s Primou bude mít CNN jakožto poskytovatel licence/franšízy. Určitě nedávají k dispozici svou značku proto, aby její uživatel měl po 3 měsících necelý čtyři desetiny procenta podíl. Tohle se Primě prostě nepovedlo.