Příspěvekod beaver » úte 04. dub 2023 16:46:24
na IG má více moderátorek zajímavé příspěvky ale proti zahraničním moderátorkám je český IG prudérní jako by jsme byli pod katolickou kuratelou. A to už nemluvím o TV studiích, to je kapitola sama pro sebe. V zahraničí jsou sociální sítě součástí marketingu dané osoby ve vztahu k inzerentům a k potencionálním zájemcům o spolupráci při moderování akcí či jiných aktivit. Tohle se tady nepěstuje, očividně vydělávají dost na to, aby ještě hledaly nějaké přilepšení aktivně samy nějakou prezentací sebe sama jakožto atraktívního zboží. Z USA a západní části EU sem leze Me too ale přitom se velká část prezentace stejně bez vkusného moderního oblečení správné délky a trocha té vyzývavosti neobejde. U nás to je návrat do 50.let. Dlouhé plandavé sukně, šaty ke krku, dlouhé rukávy, jednolité barvy a kalhoty na všechny způsoby ... je to jejich právo a prezentují hlavně to, co mají v hlavě ale to ty zahraniční moderátorky také a přesto to dokáží s elegancí a ženskostí. A tam by si nikdo nedovolil o nich říci, že se "prodávají" sexy oblečením a ne hlavou. Prostě, české mediální prostředí si až na výjimky zvolilo opačný extrém a škodí jen sobě.